Friday, August 6, 2010

~ hello my dear.... friends.... and all yg melawat blog aku ni ~

Hello korang.... apa khabar? hikhik.... kalo xsihat jgn lupa mkn ubt.... hahahaha.. baik nye pembuka kata.... dh lame aku xupdate blog ni.. ada ar dkt 1 bln lbh kn.... biasa ar... bz... jd pekerja, suri umah n pekeje sambilan... huhuhu.... tu yg bz sgt... But dgn kata lain, aku takde topik best nk cite dkat korang... hehehe..

Sebenrnya byk berlaku pd aku sejak akhir2 ni.... pasal family, and mcm2 la.... sakit kpala nk ddk memikirkn.... Now aku lbh byk abiskn masa sibuk kn diri.... pg sampai ptg, g keje.. blk keje msk, bsuh kain, mlm g tlg mak mertua aku wat kuih raya.... byk sgt tempahan thn ni.... ah... bkn thn ni je... satiap thn... kuih mak mertua aku mmg power... tu yg byk permintaan... heheh... promote ek?? but btol aku ckp.... mmg sdp kuih2 dia..

Actually aku tau tak nk fokus pd cte ape.... kalo aku merepek meraban, korang tak marakn? hehehe.... arini malang btol nasib aku... pg td g keje tayar kempis... terpaksa la aku pergi pam tayar kat pam station.... nasib baik tayarnya ok lg... ni plak lps blk rehat, aku nk g keje... tayar kempis lg... adoi... sakit btol pundi kencing aku tsu... terpaksa la aku sorong moto pergi ke kedai moto.... rupanya bocor.. hish... ada2 je...

Ni skng baru aku terasa prut aku sakit sgt akibat tolak moto... aduh.... dh la kedai moto jauh... harap2 xberlaku ape2 pd aku n xpecially pd baby... Amin...
sila la click LIKE =) www.tips-fb.com

0 comments:

Post a Comment