Wednesday, June 30, 2010

.. corat coret ..


(ni hanya gambar hiasan)

Emmm..... ape kabar u all yg selalu bca blog ni? hehe... mcm dh lame je xupdate blog ni... rindu plak rasanya... maklum la, sekarang tgh sibuk buat kuih raya... hehe.. korang mesti pelik kn? lama lg raya... but sekarang ni, aku n family aku, tgh sibuk wt sample kuih raya... byk permintaan.. tak cukup tgn rasanya.... penat pun ada...

penat? mmg pnt... siang keje, mlm plak smbg buat kuih... but aku dh biasa.. setiap thn, bile nk dkt raya, mmg ni la keje aku... seronok sgt.. sbb byk permintaan n mcm2 ragam bile time buat kuih ni... lg2 dh dkt raya... xsabo rasanya nk raya..

actually, ni la slh 1 pendapatan we all setiap thn... ye la... 1thn sekali je nk jumpe wat kuih raya... but we all ada jugak buat tempahan utk hari raya haji, raya cina, deepavali pun ada... ops... lupa... ada gak yg wt pesanan utk kenduri kawin and majlis-majlis tertntu...

korang nk tgk kuih ape yg aku wt? but nnti la ye.. aku xsempat lg nk ambil gambar kuih-kuih tu... nnti aku upload kasi korang tgk... bole la cuci mata sambil membeli belah... hehe... promote ni...

Anyway, byk lg perancangan dimasa dpn... hehe.. bukan setakat jual kuih raya je... nnti aku kasi tau... korang pun tau kn, 9/10 sumber punca rezeki adalah perniagaan.. so, tu la yg aku follow... semoga aku berjaya n success... Amin.... sila la click LIKE =) www.tips-fb.com

0 comments:

Post a Comment