Wednesday, June 9, 2010

:: my seol ::





Org yg disukai? sume org ada insan yg disukai... ape org kate.. admirer.. but if kte suke sama suka, kire admirer ke? hehe.. entah la..

aku pun pernah rasa sume tu... em... DIA?? Yup... DIA insan yg pertama aku suke.... but bukan la terpikir nk bercinta.. ye la.. dgn umurku yg ketika tu baru 12 thn.. hehe..

but tak sangka pulak,DIA pun mempunyai perasaan yg sama mcm aku.. mula-mula tgk dr jauh.. but bile dkat, tak berani pulak nk tegur or pandang.. kelakar kn? biasa la.. malu menguasai diri.. hehe.. and kalau bole hari-hari nk terserempak.. kadang-kadang sengaja buat-buat terserempak.. keadaan ni berlanjutan hingga umurku 15thn..

pada mlm 2 february 2002, DIA berterus terang.. dgn keadaan malu, segan, takut and mcm-mcm perasaan ada.. tp dia tetap berterus terang..

lastly aku accept gak... (tp malu-malu kucing.. hehe..) CINTA MONYET.. Emm., and semenjak tarikh tu kami jd rapat, tak malu-malu lg mcm dulu haha...

Yang membuatkn aku syg dan tak boleh lupakan DIA, time birthday aku setiap thn, DIA akn cuba sambut bersama dgn ku.. 1st present yg pernah aku dpt dr dia... sejambak ros biru and necklace, ring, earing bermta biru... Oh my god! cantik sgt.. walaupun tu just silver.. but nice sgt.. lagi-lagi favourite colour aku.. biru..

And tak lupa juga, setiap kali aku marah or merajuk, DIA mesti umpan aku dengan roses and coklat.. hati perempuan mana yg tak cair kalau dpt semua tu.. kn? by the way, aku still simpan sampul and kotak coklat tu sampai sekarang.. bg ku semua tu benda yg berharga dlm hidupku.. aku akan simpan sampai bila-bila..

bercerita pulak pasal sifatnya.. emm.. Sifatnya? bg ku not bad la... sbb DIA seorg yg matured walaupun baru belasan thn.. caring, concern, loving... walaupun tak romantik... romantik? perlu ke? ntah la... masa tu belum terfikir semua tu.. paling aku mengagumi DIA, bila aku susah, DIA berusaha untuk tlg aku.. tak kira la dr segi ape pun...

rintangan? emm... byk rintangan yg dtg... biasa la... setiap benda yg kite buat, mmg ada je rintangan yg ada... but... kena hadapi jugak kalau nk perhubungan tu berpanjangan.. betul tak? harapanku, semoga kami berkekalan hingga kawin and smpai beranak pinak.. AMIN.. sila la click LIKE =) www.tips-fb.com

0 comments:

Post a Comment