Friday, June 11, 2010

m.y b.e.l.o.v.e.d



ingat lg tak DIA yg aku ceritakan? sekarang ni sah menjadi suamiku... DIA dan aku sama-sama menyulam kasih, bersusah payah bersama.. lastly, Allah kabulkan doa kami untuk bersama... walaupun byk dugaan dan badai melanda... Alhamdulillah.. kami berjaya tempuhi..

pada 14 February 2010, kami diijabkabulkan.. sempena hari kasih sayang.. but, we all tak rancang pun nk ambil tarikh tu... just secara kebetulan... emmm... Alhamdulillah.. majlis berjalan dengan lancar... cuaca pun ok je... ramai sanak saudara, kenalan, dan kwn-kwn dtg, menjayakan majlis kami... but sedih la juga.. ada kwn-kwn yg tak dpt dtg... maybe, they all ada urusan... but tak pe la.. asalkan mereka doakan kebahagiaan aku...

we hope, rumahtangga kami bahagia, kekal selamanya... AMIN.. moga aku menjadi isteri yg solehah, yg taat pd suami.. and harapan aku pd hubby, semoga menjadi suami yg bertnggjwb, penyayang, boleh jaga aku and anak-anak dgn baik.. sila la click LIKE =) www.tips-fb.com

0 comments:

Post a Comment