Monday, June 14, 2010

thanks hubby..



Dah 2hari aku demam... mungkin cuaca yg tak menentu sekarang ni.. siksanya bila demam kn? but nk buat mcm mane.. dh nk kena.. sepanjang aku demam, hubby yg jaga aku.. picitkan kepala, buatkn susu, berjaga mlm.. mcm-mcm dia buat nk pastikan aku sihat kembali...

Kadang-kadang aku kesian tgk dia... sblm ni, aku yg jaga dia.. buatkan bfast utk dia, cari kan baju kerja dia, masakan utk dia.. tp bila aku sakit, dia terkial-kial buat semua tu sendiri.. kesian dia.. memang aku tak sampai hati.. tp aku memang betul-betul tak larat... Walaupun dia faham dgn keadaan aku, tp aku betul-betul rasa bersalah sebab tu semua tanggungjwb aku... sorry hubby...

Sekarang ni demam aku dh beransur pulih... harap-harap besok terus ok.. thanks hubby sbb jaga saya sepanjang saya sakit... love u so much!! sila la click LIKE =) www.tips-fb.com

0 comments:

Post a Comment