Monday, August 23, 2010

~ my baby ~




assalammualaikum... salam ramadhan pd umat islam yg menyambut ramadhan.... mybe trlewat wish kt korang... but still bole lg kn? hehehe.... dh lame x update coz bz sgt.... hehehe....


aku sbenarnya nk cite... smlm aku pergi scan baby.... terasa xcited sgt nk scan... but takut pun ada jugak.. sbb aritu aku ada jatuh tngga.... harap2 baby xde ape2....


emmm.... tepat kul 2, hubby bwa aku g klinik.... hish.. ramai betol org kt klinik ni.... rmai sgt yg sakit... and mcm2 ragam aku jumpe kt klinik 2... sementara menuggu turn. cuci lah mata dulu, tgk gelagat org.. heheheh...


so, ble dh turn aku plak, bdebar2 gak.... cam nk kena injet plak... hahahah.... tp prasaan tkut 2 still ada... ble dh msuk bilik doctor, biasa la.. msti dia tnya, ada masalah ape kn? normal ar 2.... so, aku bgtau ar aku ada jatuh tangga... so, nk scan....


doc suruh aku baring n mula la babak scan myecan... hahaha.... lame gak doc 2 scan... pastu tak ckp ape2.. just diam n kadang2 senyum.... aku pun jd pelik... nape la doc 2 snyum2... rupanya dia dh nmpk jantina baby aku.... doc tnya aku, nk tau x? so, aku ckp ar xnk... then, doc tnya kt hubby aku plak... hubby pun kata xnk... nk suprise,, hehehe... but, dlm ati melonjak2 nk tau... tak pe la... boy or girl... yg pnting, sihat, ckup sifat, dh memadai bg kami...


Then doc pnggil hubby aku dkt n terangkn kedudukan baby.. alhamdulillah... sume nya baik2... dh ckup sifat and nampak sume yg ada... mata, mulut dia yg bergerak2... jntung dia, kaki dia yg menendang2.... and uri dlm kedudukan yg baik... aku ktawa sndiri tgk baby aku,,,, comelnya... tak sabo nk tunggu baby keluar... baby...... mama and papa tunggu awk..... i'm waiting for u sayang...!!!
sila la click LIKE =) www.tips-fb.com

1 comment: