Tuesday, August 24, 2010

.. menu.... resipi.... dan aku...

hari ni dh masuk ari ke 14 kte umat islam berpuasa..... sekejap je rasanya kn? but kdng2 aku rasa biar la lg cpt.. sbb bdn aku dh tak larat nk tanggung... hahahah... ye la... ari2 tak cukup tido.. kepenatan...
Mcm biasa la..kte org pompuan ni.. lg2 suri rumah.... sibuk memikirkan nak msk ape la untuk berbuka and utk bersahur.... cam aku gak... pening2.... kwn2 ku yg dh jd suri rumah and ada yg dh jd ibu, pun turut merungut.... nk msk ape la... hari2 msk yg sama... sampaikan kami bertukar2 resipi.... but. still bingung.. hahahahah...
Actually, aku ni, kalo dh bingung sgt, nk msk aku.... aku mintx tlg dgn mr google... wlaupun tak dpt ape yg aku nk, but.... aku cedok2 sikit resipi 2 n ubah sikit2.... hahahah...
Ni blog yg aku slalu msuk.... byk resipi yg ada.... dr malay stail, english style, indian style... sume ada.... so, kalo korang pun bingung2 cam aku gak... hahahha... bole la msuk blog ni....resipidiana.blogspot.com, hazila.blogspot.com, mamawandiha.blogspot.com..
Ptg ni pun aku masih memikirkan nk msk ape utk hubby and 2 org adik aku 2.... emmm... punye la pnat pk, abis keringat kuor, aku memikirkn msk yg simple je..... mee hoon grg... hahahhaha... ok what?? dr aku ddk pening2.... and menu tambahan jmput2 yis kegemaran my hubby.... so, ape lg.... roger g cr brg kt supermarket sblh ofis aku ni.. nasib baik dkt je... hehehe.... '...bos, sory... sy g blnja skejap kt sblh ye.. hahaha.... '
sila la click LIKE =) www.tips-fb.com

0 comments:

Post a Comment