Wednesday, August 25, 2010

secantik barbie...

hello.... morning... anda2 sume... apa mcm? arini pose? arini dh msuk pose ke 15..... jap je.... kn2? jap td aku godeh2 kt youtube.... tgk make up tutorial... wah... cun bangat... aku kn suke bab2 make up ni... tp aku xsuke make up kt muka aku sndiri... aku suke make up kn org je... hahhahahah.... Ape je yg berkaitan dgn kecantikkan ni mmg aku sgt suke... lg2 tgk brg2 make up.... ah!!! gramnya.... rasa nk bli sume.... tp apa kn daya..... tgn yg nk mengapai lg berat dr mata yg memandang... hahahah.,...btol x?

Setelah aku mengodeh2 video, and tgk2 ape yg ptt, aku tertarik pd 1 video ni... hahahah... korang nk jd barbie x? barbie yg patung 2... cantik kn? ni dia... meh la try make up cmni... hahahah.. ada berani ke? kalo korang berani, aku tabik ar..... hahahah... but.... nice la... btol... tonton la kalo xcaya...

But sblm 2 aku nk mintak maaf if video nye xmemuaskan ati... sbbnya aku ni bkn la pnadai bab2 cmni... hahhaha.... kepakaran aku just bab LYN JE... hahaha...


sila la click LIKE =) www.tips-fb.com

0 comments:

Post a Comment